torsdag 20 januari 2011

Helgplaner!

Har precis kommit innanför dörren, det har varit terminsstart för kören ikväll. Jag var jättesugen på att sjunga, så det var oväntat kul, men jag kom dit med andan i halsen och kände mig superstressad, så det förtog lita av känslan, tyvärr.  Men det var kul ändå, träffa all sköna körisar som man inre sett sedan för jul, nya låtar till ett helt nytt projekt, och nya grejor att ta tag i och hinna med. Jag ska börja skissa redan nu på hur affisch och biljetter ska se ut till showen, och börja göra en grovplanering för allas scenkläder, så att de hinner få ut listor i tid, det brukar vara uppskattat.

Och Herman kom ju hem idag!!  Jag har dock knappt hunnit varken se eller prata med honom; vi möttes i dörren, jag lämnade över en febrig Maja, och sedan direkt till Återsken. Just nu ligger han och sover med en liten Maja bredvid sig i våran säng, hoppas att han vaknar snart så vi kan säga hej iallafall ; )

Imorgon är jag leeeeedig!!! Yes yes, det ska bli sååå skönt med ett litet break! Hinna få andas lite, det har varit a lot nu när Heman har varit away, men jag är så himla superglad och evigt tacksam till framförallt Annie & Micke som ställt upp till 100% för mig och Maja, men även till Ida som har hämtat på dagis. Thank you! 
Det som ska hinnas med imorgon är klipp & färg (svart och brunt?) hos världen bästa Gunilla (på Kickan) och sedan ska jag till Marina och prova en ny klänning som hon precis fått in, en lång sak i minst två lager turkost med massa strass och stenar. 
Bilder kommer, I promise! : )
Mitt vanliga svarta som jag iofs trivs himlans bra med, men 
det är dags att fräscha upp lite nu, så kan man iallafall 
låtsas att det är vår.. eller..?

Sedan tänker jag flanera lite på stan, förhoppningsvis göra lite goa helgplaner, (playdate J?) och dricka minst en flaska bubbel! Japp, så ser min helg ut! Come and join me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar