söndag 16 januari 2011

Knäppisar & tatueringar

En sisådär halv fyra hann nog klockan bli innan jag släckte lampan för sista gången, men ändå är jag oväntat pigg idag, och var vaken strax efter kl 8.  Jag är iallafall pigg just nu, vi får se hur det blir i eftermiddag, kanske kan få tid med en liten eftermiddagsvila? ; )
Jag vet inte riktigt vad det var med mig, jag kände mig helt.. knäpp?! (Inte knäppare än vanligt, jag vet!) Tankarna bara virvlade fram och tillbaka, och jag tror minsann att jag har drömt massor hela natten oxå. Men idag känns det mycket bättre, och jag känner mig glad och pigg.

Och så fick vi ju prata med Herman nyss, det är så himla bra att det funkar med iChatten. Nästan ALLA av våra samtal är... seriösa?! ; ) Maja likes it iallafall!

Och vi fick även se foto på hans supernya tatuering som han gjort hos Chris I USA, för bara ett par timmar sedan. Den blev såååå shimla skitsnygg, I love it! Jag är superglad att du gjorde den Älskling!! 
Idag är det söndag, vi får se vad vi hittar på. Lite snöskottning MÅSTE jag iallafall hinna med, uppfarten har knappt blivit skottad på hela veckan. Jag ser veeeerkligen fram emot det.. NOT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar