fredag 23 september 2011

Friday!

Som vanligt fullt ställ på jobbet, och huvudvärken som jag vaknade med imorse, gav med sig straxt innan lunch som tur va. Tänk att en sån trevlig förmiddag kan ändra humöret för hela dagen! <3

På lunchen hann jag iväg på stan en snabbis, jag spanade in en klänning, och köpte sen en del av en presenten till en blivande 2-åring. Hoppas att hon kommer gilla den! : ) Sen tillbaka, jobbade på, och sedan nedräkning till helg. Blev hämtad på jobbet av Heman, och sedan hem till mysfredag med tacos och slötitta på tvn. En ganska så normal och soft fredagskväll i våran familj.

I helgen blir det "Knatteskutt" för Maja, den här gången blir det golf. Efteråt får vi se om vi hittar på nått kul med Nicke & Pillan, annars blir det nog mest till att röja i trädgården och sånt skoj. JAg ska hinna med en snabbis på stan oxå, hade jag tänkt. På söndag blir det en tur till Västerås och Stora syster yster, och sedan avsluts helgen med kalas. Ska hinna med minst en promenad och kanske lite på plattan oxå, vi får se hur effektiva vi blir, just nu känns det som.. äsch fasen, klart jag ska! Fast först ska jag soooova!
Kram & Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar