söndag 4 september 2011

Som i ett nafs!

Dagen startade utmärkt, men lite gos & bus i sängen för hela familjen innan det var dags att gå upp. Jag tror vi kom ut i köket runt kl 9, allihop, superskönt! Eftersom vi inte hade nått speciellt planerat för dagen så blev det pannkaksfrukost, nått som "förr i tiden" var tradition här på Smörblomsgatan. Alltså BEFORE LCHF-tiden... Men då hade vi söndagsbruch här varje vecka för vänner & familj, det var SÅ himla mysigt! Pannkakor, bacon, ägg, juice, alltihop skulle det vara! Jag saknar det lite faktiskt... ; )

Dagen gick sedan förbi i ett ouppstyrt nafs, och sedan bar det iväg till Örsundsbro för besök & middag hos Veronica & Fredrik (och Julia såklart!). Supertrevligt, as always, och som vanligt konstaterar vi att man ses alldele för sällan! 

Kommande vecka kommer att försvinna i ett rasande tempo, imorgon är jag själv i butiken tillsammans med 2 fullbokade Optiker, det kommer iNTE att bli en lugn stund, om nån nu trodde det. Kanske skulle ladda med en ordentlig frukost och ett par energidrycker? På tisdag är jag faktiskt ledig, men har massor jag ska hinna med, och förhoppningsvis ett rep tillsammans med J på kvällen! 
Sen mot helgen med stormsteg, kör på torsdag med efterföljande styrelsemöte som kommer sluta jättesent, på fredag kväll blir det tjejmys med flickorna (Ååå vad jag längtar!!), och sedan lör-sön är det Kick-off för alla Sveriges Specsavare i Stockholm. Direkt därifrån (bakfull?) på barnkalas i Skarpnäck. Så veckan kommer inte att gå långsamt alls...


Hoppas att alla får en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar