tisdag 13 september 2011

Mamma, lilla mamma

Mamma, lilla mamma
Idag firade vi din 62-årsdag vid middagen, Vi skålade för dig
Vi skålade för att du fanns, och fortfarande finns i mitt hjärta
Vi skålade för våran familj, som satt runt bordet just idag
Min lilla familj som faktiskt finns till, just på grund av dig
Du stod på dig, och peppade mig precis som du alltid gjort
Peppade mig till att våga mera, och att ta steget!
Så jag följde med er, på resan som var bokad för att fira din födelsedag

Herman & jag träffades på den resan, och vi firar 16 år tillsammans idag
Mamma, lilla mamma
Vi saknar dig så!!

(Jag lånar bilden från dig Hanna)

1 kommentar:

  1. Världens kram till dig vännen, kan inte föreställa mig hur det skulle vara utan min älskade mamma.
    Tur att du har en underbar familj och vänner runtomkring <3
    Kram

    SvaraRadera