måndag 19 september 2011

Idag var det fullt ställ på jobbet, precis som det alltid är på måndagar, och jag var sååååå himla trött, och kom liksom aldrig ur min trötthet. Jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna och tårarna borta, en sån knäpp dag var det. Egentligen helt utan anledning, men det var liksom bara fel, ni vet en sån dag när man bara ska vara hemma och dra täcket över huvudet. Men jag kämpade mig igenom, och det har väl aldrig varit så skönt att komma hem efter en arbetsdag. 

Imorgon ska vi ha morgomöte, så Maja ska lämnas på dagis halv 8, och jag ska alltså vara vaken (och helst pigg) nånstans vid 6, not my favourite time of the day. Sen efter jobbet blir det rep här hemma med J, det ska bli nice, vi har kollat in ett par nya låtar som vi tänkte sätta imorgon. Ser fram emot det!

Now; sweet dreams, all my darlings!

1 kommentar: