torsdag 30 augusti 2012

Shoppa online


Hur gör ni i eran familj, handlar ni på nätet ibland?
Jag tror att de flesta gör de faktiskt, och jag kan ju tänka mig att kläder och kanske skor är det vanligaste. 
Eller kanske musik och filmer och sånt..?
Jag beställde hem från www.baresso.se häromdan, det är en sida med hudvårdsprodukter, hårgrejer och lite annat smått och gott. Jag behövde lite nya hårgrejjer, (bla "Dust It" från Schwarskopf) så då kollar jag alltid på pricerunner först, om det är någon sida som har kampanj på det jag vill ha, och så beställer jag därifrån det blir billigast. det är ju ändå samma vara överallt, om man nu vet exakt vad man är ute efter, så varför inte göra så?
Jag hittade även en ny produkt till håret som jag funderat på ett tag, och den var verkligen bättre än vad jag trott! Det är ett ... Serum(?) som man använder för torrt hår, eller slitna toppar, för att få tillbaka lyster och glans, och jag testade det första gången nu imorse, och blev verkligen jättenöjd!! Ett exta plus för att den verkkligen var superdryg! Det är oxå superbra mot torr hårbotten, vilket jag ALLTID får på hösten och vintern, plus att det gav bra värmeskydd mot plattång och hårfön. Kan varmt rekommenderas!!
Här har ni det: Mirakelmedlet! ; )
 
Annat som vi beställer på nätet är bla dammsugarpåsar, dom är oxå billigare på nätet och så får man dom hem i brevlådan på 2 dagar utan extra kostnad! : ) Me so like!
Parfymer, smink, vinglas, porslin, teknikprylar, you name it! Massor av saker är ju verkligen SÅ mycket billigare på nätet, min parfym som jag brukar köpa kostar en bit över 600:- i butik, och precis under 400:- på nätet inkl fri frakt, så det finns ju verkligen maaaaaassor av pengar att spara om man vill. 
Sen allt annat som man kan hitta billigare, som resor och konsertbiljetter och liknande, varför betala extra för exakt samma vara?

Vad beställer ni från nätet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar