onsdag 1 april 2009

En helt vanlig trött dag

05.40 Klockan ringde första gången. Astrött. Snooze.
06.30 What the f**k!? Jättesen! Springa in i duschen, tvätta bort sminket sedan igår. (Jaja, jag veeet!)
07.16 Kom ihåg att lägga ned äpple i väskan, innan jag åker. Pussa Hejdå på Herman & Maja, dom ska vara hemma idag. VAB, fortfarande lite klet i ögonen men mycket bättre än igår. : )
07.32 Läser EP på jobbet, kollar vad dom hittat på för skämt till 1:a april. Lamt!
08.07 Skivat äpple med Keso & kanel till frukost, supergott.
08.29 Skit. Har inte fått med mig nån lunch. Hur kunde jag glömma? Antagligen för att bara kom hem och toksomnade igårkväll. Jaja, får väl beställa på jobbet då.
08.33 Jag valde "Asiaten"; Kyckling och bambuskott i kokosmjölk med limeblad, serveras med ris. Hoppas det är jättegott. Och nyttigt. Jag är nog lite sugen redan nu.
08.43 AAAH, Kan inte bestämma mig, ska jag ta "Mexicanaren " istället? Ostgratinerade kycklinenchilladas med wokade grönsaker, salsa och gräddfil. Dom har jag ätit förut, är HUR gott som helst!! (men nog inte lika nyttiga) WHAT TO DO???
09.17 Nu är maten beställd. Det blev "Asiaten" iallafall, för jag glömde att ändra på listan. Jaja, det blir nog bra..
10.05 Har precis haft morgonfika med kollegorna. Ränteskulder, pensionssparande och rådjursbajs var det som diskuterades vid fikabordet idag. Alltid lika spännande : )
10.30 Mess från Tessan, ev. liten spelning på G? Ska kolla om min kära kollega är PÅ och vill vara med.
10.45 Yes, kollegan ÄR på.
10.48 Tror han iallafall : )
10.53 Bekräftar till Tessan, vi tar spelningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar