torsdag 2 april 2009

Vill ha nya utemöbler!!



Jag satt o letade lite planlöst och sökte efter utemöbler i konstrotting, och så bara dök den upp där! Rakt framför mina ögon!! Hur kunde detta ske? Det är ju SKITSNYGG, precis vad jag vill ha!

Vi köpte ju iofs en grupp redan förra året, med 2 sits-soffa, 2 fåtöljer och ett lågt bord som vi blev jättenöjda med, och det gav såklart mersmak.

Med den nya trallen (snart) i sikte så har jag funderat massor, vi kommer att få plats med en hel del på 70 m2 trädäck på baksidan, och ca 15 m2 som det blir på framsidan. Lilla gruppen som vi köpte förra året kommer nog att hamna på framsidan, för "lata drinkar (och öl, efter protester!) på kvällskvisten". Men bak vill jag ha en matgrupp, en lounge-sitt-grupp och helst en (eller två) sköna solstolar att ligga o lata sig i. Och en hörnsoffa vore ju toppen att ha då!

Den här kostar 12.450- (och då är det hörnsoffa med 9 platser, fåtölj, bord och en fotpall) inkl hemkörning OCH dynor, det tyckte jag var helt okej faktiskt, även om det blir mycket pengar.
Dom andra liknande jag kollat på har legat FRÅN 18-19.000-

Undra om utsiken ingår...
Den här soffan och massor av andra finns på www.badofritid.se Mycket nöje!

1 kommentar: