torsdag 23 april 2009

Jordgubbar : )

Var precis på Ica Maxi och köpte jordgubbar, och dom var så mumsiga så!
Har försökt att var lite duktig, och det känns ju HELT OK så länge man får byta ut chips, ost och smågodis mot coctailtomater, vindruvor och jordgubbar : )

Sen hann jag med en snabbis till Ackes oxå, och inhandlade ny färg till mina utekrukor. Genom åren har det ju blivit en rejäl samling, av krukor i olika färger mönster och stil. Jag ville egentligen köpa nya men det skulle ju bli svindyrt, dom jag hade spanat in kostade FRÅN 399- st. Och ska man ha typ en 15 st stora krukor, ja, då blir det.. dyrt, minst sagt! Nej, två färgburkar fick det bli istället och lite nya penslar, så landade notan på 250- istället, vilket helt plötsligt kändes billigt! : ) Nu hoppas jag bara att det blir så snyggt som jag har tänkt mig...

Och Stort Grattis till Lillasyster Hanna som fyller 23 år idag!
Vi är sååå glada att ni har flytta hem igen till oss igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar