onsdag 18 november 2009

Greys

Jebus, kollar som vanligt på "Greys anatomy", och tårarna trillar längs kinderna som vanligt. Jag tycker verkligen att serien är sjukt bra, och framförallt sedan man fick barn själv. Finns det nått värre än att se sitt barn sjukt? Vare sig det bara gäller en vanlig feber, eller det otänkbara; nått värre, som en allvarlig sjukdom. Fy så maktlös man skulle känna sig! 


Mina tankar går idag till alla som förlorat någon; vän, syskon, förälder, eller ett barn. 
Fy vad liten man känner sig ibland, och vad stort och hopplöst allt runtomkring sig kan kännas då.
Oftast finns mer tröst, styrka och värme att hämta hos dina nära, mer än vad du någonsin kunnat tänka dig.


Jag är så otroligt glad och stolt att jag har mina vänner, min familj, och min "egen" familj. 
Finns det nått finare?
Och vad skulle det i så fall vara?


Love you always!!





5 kommentarer:

  1. Vad snygg hemsidan har blivit, jag älskar förresten typsnittet du har. Bilderna på H och M är jättefina.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Jag är så glad att jag äntligen laddat hem nya penslar till photoshop, så jag kunde göra lite egna snirklor.. Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Hihi, kolla värsta Amerikanska cateringfirman som heter Furin's! ; D

    http://www.furins.com/

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt!!
    Visst är det underbart med vänner, fantastiskt att man har det så bra som man har!

    Ang. photoshop: vad ska man ha för något och hur får man tag på det?
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera