söndag 22 november 2009

Red, red shoes....

Om jag bara hade haft....

Nej, så ska jag inte säga, för det funkar egentligen bra med det jag har, fast jag tror att det skulle kunna bli liiiite bättre på slutet. Alltså jag menar det sista. Alltså sista klädsetet på showen, fattar ni väl? ! ; )

Jag skulle SÅÅÅÅÅ himla gärna vilja ha ett par: dyngsnygga, skithöga, jättsköna, med liten platå och jättesnygg klack, som fötterna får alldeles perfekt plats i, RÖDA skor till showen- Eller kanske en ball stövel, eller nån cool-snygg stövlett som e asbekväm? Som är höga, men bara lagom höga, men inte så höga att man inte kan gå i dom, och inte heller för låga så att man får "stubbar" till ben... Glasklart, va? ; )

Så; har du ett par sånna i garderoben i storlek 41 som du känner att du vill låna ut, så vet du vart jag finns... ; )






1 kommentar:

  1. Ah shit alla var skitsnygga!! De med paljetterna och spännet var riktigt söt-snygga, pax för dem! Vill också ha ett par röda stövlar, har tittat efter det i ett par år, men inte hittat några (köpvänliga). Buhu!

    SvaraRadera