tisdag 10 november 2009

Tisdag = TVkväll ♥

Kollar på "Ugly Betty" just nu, tisdagskvällar är helt och hållet ägnat åt programmen på 5:an. Lovely! Syr lite paljetter på min bolero samtidigt, jag är nog uppe i 300 st nu, så det tar en stund...
Snart dags för "Desperate", och innan var det "Biggest Looser", ett helt galet program som jag inte kan låta bli att titta på. Tjockisar som tävlar om att gå ner mest i vikt, annars kan de bli utröstade, men andra ord; Reality tv när den är som bäst! Faktum är verkligen att det är riktigt bra, och väldigt intressant. 
Killen som är äldst i det ena laget, han är 60+, och hade gått ner mer än 12 kg har jag för mig, på bara EN vecka!! Hello, hur är det möjligt??? 12 kg, det är verkligen SJUKT BRA jobbat! Skulle jag gå ner det på en månad, eller ens på ett halvår skulle jag var sjukt nöjd....
Just nu är största problemet hur jag ska hålla mig borta från kökskåpet, där påsen med Maltesers finns...


Damn you, Maltesers....




♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Skåpet? Den där påsen hade hamnat i min MAGE innan den ens kommit in i huset! Världens godaste!! : )

    SvaraRadera