torsdag 25 februari 2010

Morgonrutin hos familjen Furin

Varför är det så att vissa mornar går allt felfritt, och viss mornar önskar man att man inte ens hade gått upp?

Imorse var iallafall en bra dag.
Vaknade hyffsat i tid. Snoozade inte för länge.
Herman fixade frukost till Maja, medans jag strök hennes kläder.
Om hon får bestämma frukost själv, så väljer hon varma mackor från micron, säker 9 gånger av 10! Skinka och ost ska det vara! Jag kan ibland tycka att hon borde äta nått annat, men känner samtidigt att jag är glad för att hon överhuvudtaget faktiskt äter, frivilligt! Hur många av er har barn som knappt rör maten, alls?
Lite drickyoghurt till, och sedan var hon klar. Jag slängde i mig en tallrik Kellogs och mjölk.

Påklädning, kamma håret och borsta tänderna. Idag gick det som en dans!
Dagen till ära i nya koftan som jag köpte igår, och matchande turkosa strumpor med Kitty på : )
Älskar min fina unge mer än vad jag någonsin trott var möjligt!
Även om allt annat går åt skogen, eller om dagen har varit blä, så har jag ändå en underbar liten dotter som jag älskar mer än något annat här i livet! Jag vill aldrig vara utan min fina lila familj.



1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder.. klickade man på dem blev de jääääättestora! Hihi : ) Kram på er!

    SvaraRadera