fredag 5 februari 2010

Uppdrag: Lista i 7 punkter

Yes, sånt här tycker jag är jätteroligt!
Jag har fått i uppdrag av 2 goa vänner att skriva en lista här på bloggen. Jag ska berätta 7 saker om mig själv och att jag sedan ska skicka den vidare till 7 andra bloggare som jag tycker om, och de ska i sin tur fortsätta likadant, fast med 7 nya namn på sin lista.


Okej, så här ser min lista ut:
1. Jag är galet stolt över min familj. Mina syskon, min man och mitt barn. Alla tokiga och brokiga, men ändå min familj. Jag vill aldrig vara utan er! <3


2. Jag är döv på ett öra, mitt vänstra, sedan en mopedolycka för en sisådär... (oh my god, hjälp det är ju...) 17 år sedan!!!


3. Jag älskar att sjunga och önskar att jag fick stå i scenens rampljus jämt!


4. Jag är nog lite galen i att shoppa, och önskar att vi hade magiska garderober som svalde hur mycket kläder, skor och väskor som helst. Och gärna en magisk plånbok oxå, tack! ; )


5. Jag skulle vilja utbilda mig till frisör, men fegar, för jag tror att jag skulle tröttna på jobbet så fort. Mardrömmen vore att fastna på nån sopig salong och stå och klippa gamla tanter hela dagarna. "Elins showhår", anyone?


6. Jag har så himla blandade känslor över att vara arbetslös just nu; Vissa dagar (typ då räkningarna ska betalas eller man ska till AF för att uppdatera sig) suger det, men dom dagar, timmar och minuter som jag får vara tillsammans med världens bästa MAJA är det såååå värt det. Ångrar inte en sekund!!


7. Till slut hoppas jag av hela mitt hjärta att Maja får ett syskon snart, för det är hon värd! 


Dom som jag vill ska göra samma sak, skriv en egen lista med 7 saker om er själva, är:
Cia
Maria I
Ida
Hanna
Jonas
(plus 2 till, men dom hade redan gjort jättefina listor..)

3 kommentarer:

  1. Haha, jag skrev en strax efter dig, fast hade inte ens sett din då ^^

    SvaraRadera
  2. Våga våga våga!!!!
    Vi är på tok för fega du & jag ;) Du är ju as duktig frisör, kom igen - våga! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh va du e snäll Åsa, men man kanske behöver en "spark i baken" ibland för att komma loss, och att våga. Största tröskeln att komma över just nu är nog tron på mig själv. Och motivationen kanske.
    "Klubben för inbördes beundran av fegisar"- vi är först ut du och jag Åsa! ; ) Stor KRAM

    SvaraRadera