lördag 13 mars 2010

Men Ah vilken SUPERHÄRLIGT väder att vakna till! 
Man blir så himla glad!
Och först Grattis till dagens födelsedagsbarn: Madde & Storasyster Åsa fyller idag, så ikväll blir det kalas på Maratatongatan med familjen. Åsa har lovat att bjuda på pizzafocacchia  och vin, så det blir nog kanon. Sen är det ju Melodiestivaldags oxå, Finalen!

Innan kalset så ska vi hinna med att; fortsätta med sofforna, jag & Ida (och kanske Hanna?) ska en snabbis till Ikea, jag ska hinna sy lite, borde tvätta ett par maskiner, leka ute i det underbara vädret, Herman ska dona en stund i studion.... undra om det var nått mer?

Maja är en ängel som vanligt på mornarna, vi har verkligen inget att klaga på där. Hon kommer insmygandes runt 7, viskar lite till Herman "Pappa, jag vill se en film", och smyger sedan ut i vardagsrummet och väntar snällt tills att han kommer och sätter igång en. Och vi fick halvslumra i 90 minuter till, helt underbart!! : ) Love you, älskade unge!! : )

2 kommentarer:

  1. Värsta lyxen, hoppas det håller i sig ^^
    Fan vilken bra bild! Love it!

    SvaraRadera
  2. Du har ingen "bebis" direkt men jag ville ändå tipsa om denna tävling.. ^^

    http://www.bloglovin.com/apoteket

    Kanske nån annan som läser i din blogg kikar in också - JAG har då inget att komma med! Haha!

    SvaraRadera