onsdag 3 mars 2010

Missa inte..

... att härliga Leila äntligen släpper sin nya kokbok "One more slice" i början på maj. När det är dags för Leilas program så bänkar vi oss alltid framför TVn, hela familjen! Så här står det om boken; "Andra boken "One more slice" tar vid där "A piece of cake" slutar. Nu gör Leila en djupdykning i hur man bakar sitt eget surdegsbröd, gör hembakad pizza och man lär sig göra sin egen pasta från grunden. Dessutom är det mängder av smarriga recept i kapitel som pannkakor & våfflor, say cheesecake, brownies & blondies, boulangerie och american pie. "

Hello???
Mummy wants! : )

Förhandsboka ditt ex här!

2 kommentarer:

  1. Vilka grejer hon gör. Jag har lagt till den som mina favoriter, tänkte nästan kopiera någon av hennes tårtor ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. I knew you'd like it! Så fort jag såg den tänkte jag att DEN måste jag ju ge dig i försenad present!! Men sen såg jag att den kommer i maj, och sååå sen present vill jag inte ge dig.. bummer.

    SvaraRadera