onsdag 23 juni 2010

Dag 3 på Specsavers, and I love it! Det är riktigt, riktigt roligt och jag lär mig massor! Både om sortimentet, rutinerna, jobbet men oxå om mig själv och den helt nya roll som jag har fått. Blev faktiskt helt ärligt lite trött i fötterna idag för första gången, men det är väl helt okej? Jag trodde verkligen att jag skulle få det jättejobbigt redan i måndags, men det har gått hur bra som helst, och det är ju faktiskt en himla skillnad att stå upp HELA dagarna. Och bra dessutom, bränner lite extra kalorier, som Hanna skulle ha skrivit.

Och Hanna om du läser det här, hoppa över det här stycket och fortsätt längst ner!
Jag var in på Lindex igår på lunchen och köpte ett par nya jeansleggings, eller rättare sagt ett par jeggings som det tydligen heter nu. Jag kände att jag behövde något ljust och fräscht och somrigt att ha på jobbet, och då är utbudet i min garderob inget att ha, för där är ju allt svart! Ljusa plagg lyser med sin frånvaro! Så det fick bli ett par ljusa i caprivariant, med härlig resårlinning a al pensionärbyxa, men dom är sjukt sköna! : )

Imorgon jobbar jag heldag, sen har vi stängt på fredag och lördag så det blir långhelg, superskönt. Vi var och storhandlade och besökte systemet idag direkt efter jobbet dessutom, så jag hoppas att vi ligger hyffsat till i tid inför midsommarafton.

Och om jag inte skriver mer innan dess:
Hoppas att alla får en 
riktigt skön midsommarhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar