torsdag 10 juni 2010

Utemöbler made in heaven!

Å fy fy fy, jag har sån ångest!
Jag har äntligen hittat dom, de 
ULTIMATA UTEMÖBLERNA!!!
Ta-da, där stod dom bara, mitt framför ögonen på mig, jag kunde höra änglaskaror sjunga och allt blev vackert och underbart!! .. Well, kanske inte riktigt så, men det var inte långt ifrån, jag lovar! Hur kunde detta gå till? Vi har ju inte alls råd  att köpa nya utemöbler!!??

Och dessutom uppfyllde de alla mina krav 
jag har på utemöbler:
- de ska vara HELT underhållsfria (jag känner oss by now...), eller iallafall så långt om det är möjligt
- stolarna ska vara jättesköna att sitta i, även utan dynor
- stolarn gick att stapla på varandra
- INTE positionsstolar, utan vanliga sköna stolar, med armstöd

Och hello, ser man där; 
ALLA kraven uppfyllda!!
Har mailat Herman typ alla bilder jag hittade på nätet, och han blev lika förtjust i dom som jag blev.
Frågan är bara nu: hur löser vi detta? Är det nån som har en stor säck med pengar i nått hörn som bara står och skräpar? Ingen......?

3 kommentarer:

  1. Men hallå, du fick ju massor med pengar tillbaka på skatten! Ja tror nog din man får en fin summa han med. Så,,,
    ni hittar nog pengar till den där utegruppen.
    dom va verkligen fina, men var inte alls "jätteskönt utan dynor",. Iaf inte för mig beniga bakdel ;)

    Tack för idag och hörs imorgon. ♥

    SvaraRadera
  2. När du hittar någon som har en stor säck pengar som bara står och skräpar, säg till dem att spara lite åt mig då! ^^

    SvaraRadera
  3. Hoppas det var hos oss du hittade dom :)

    Hälsningar
    Thomas Andersson, www.trademax.se

    SvaraRadera