söndag 20 juni 2010

Den här var riktigt vacker, en helt nyskriven kärlekssång som fina Sarah framförde för Kronprinsessan & hennes Daniel. Undra hur många bröllop den kommer att sjungas på nu i sommar? ; )

Den sången får nog avrunda denna helg, som har varit helt fylld med fantastiska firanden och kalas till höger och vänster. Tack alla som bjudit oss!
Nu ska jag ska bara förbereda lite smått inför morgondagen, och sedan hoppa i säng, och försöka sova och ladda alla mina batterier. Det ska bli såå spännande, och jag är jätteglad att jag får chansen att komma till på Specsavers, och visa vad jag går för! Jag räknar med att det blir MASSOR att lära, nya rutiner och nya ansikten, och att jag kommer vara helt koko i huvudet hela veckan. ; ) 
Jaja, så ska det när man är ny på jobbet.. 

Ha en bra vecka nu alla fina vänner,
på fredag är det midsommarafton!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra i dag på Specsavers! Kram Maria med familj :o)

    SvaraRadera
  2. Grattis tjejen till jobbet. Det kommer att gå jättebra och är du här i stan så kommer jag snart och hälsar på dig..är i grymt behov av nya brillor :)

    Kram kram

    SvaraRadera