måndag 10 oktober 2011

Dagen har gått i ett nafs, jag har knappt haft tid att fundera, och det har varit fullt upp som vanligt på jobbet. Och särskilt idag, vi var 2 man kort, så det var bara att bita ihop och ändå se glad ut. 
"Service with a smile!" 
Sen har jag oxå försökt att styra upp ett par kommande gig, vi har fått ett par förfrågningar som jag har försökta att lösa och som det vore jättekul om de gick att genomföra. Men som vanligt ska man få ihop både tid, folk och idéer, men det ska nog gå att lösa 
*hoppas hoppas*!

Imorgon är vi förhoppningsvis en till på jobbet, så det blir nog litelite lugnare, och sedan har jag min lediga dag på onsdag. Det verkar bli en tur till Västerås, och sedan styrelsmöte på kvällen, och så får vi se vad som händer däremellan. Nu ska jag kolla klart på "Fruarna", det var tydligen säsongsavslutning idag, och sen är det sovtajm, jag var skiiiittrött imorse efter att ha kollat på Tv 
way to long (precis som vanligt!).









Maja var förresten supergullig idag när jag kom hem från jobbet, 
tänk att man kan ha en sån fin liten smula!
.. Även om hon e bra knäpp ibland... ! ; )
Pyss & Gynajt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar