onsdag 12 oktober 2011

Jag kom på att jag glömde skriva i förra inlägget att Han måste ha UTSTRÅLNING, Karisma eller vad du vill kalla det. Iallafall det DÄR lilla extra, det som gör att man märker en person i mängden, och sen; att han måste ha Blicken! Ni vet, så att man nästan inte kan titta bort för att hans blick är så intensiv, att den liksom vill suga tag i en. Sånna killar gillar jag!! : )

Och sen, som sagt, så behöver det inte vara "syggaste killen i klassen", men absolt den finaste & snällaste, och så måste han va rolig. Det är ett KRAV!!! Det finns väl ingen värre än när värsta hunken (som dessutom tror att han är skitsnygg) öppnar käften, och så är han puckad eller bara helt enkelt genuint ointressant. Booring!!!!

Och med frikort då, vad menar hon? Ja, vad tror ni att jag menar? ; )
Så här: den killen som man får "ligga med" ÄVEN om man är upptagen (läs: gift/förlovad/sambo) of course. Om man får chansen alltså. 
Så; om typ då Brad Pitt (som verkar finnas med på alla tjejers lista, men INTE min!) skulle få syn mig när vi var ute och minglade på Spy Bar en helt vanlig onsdagskväll, kommer fram och säger: "Finally, You, I have been looking for you all my life, Now lets go to my hotellroom and make sweet love..." Typ. ; ) Då skulle det alltså vara grönt kort. Kör liksom : )

Nästa kille på min lista är hunken Gerard Butler
som är såå fin (född -69 i Skottland). Manlig, rent av. Hejja!! 
Och så är han lång, I like!

Senaste filmen med honom som vi såg var "The Ugly Truth" där han spelar mot Katherine Heigl (som jag oxå älskar by the way!), har ni inte sett den så SE DEN!! Asgarv utlovas! : )
Extra plus i kanten för att han dessutom kan sjunga... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar