onsdag 12 oktober 2011

Odd JÄVLA Molly!

Nu ni, ska jag bitcha, men bara en liten stund:
När vi handlade i fredags på MAxi så såg jag den snyggaste & finaste röda jacka/kappa jag NÅGONSIN sett (på en annan tjej) och jag höll fasen på att glo ögonen ur mig! Till och med Herman smygtittade!! Helt gaalet crazyfin, och jag vill bara veta vaaart hon hade köpt den och nääär jag skulle kunna köpa den till mig. Först försökte jag glida upp lite snyggt och smyg-glo på lappen, men jag kom aldrig i nått riktigt bra läge, och jag kände att jag inte bara kunde överfalla henne där mitt i grönsaksdisken ; ) Så jag tänkte såklart gå fram och fråga henne, men helt plötsligt var hon helt borta! 

Så nu har jag oggat hela helgen, och letat bilder. Och helt plötsligt idag på Erikslund, inne på POP, ser jag en tjej i en jättefin beige tunika, och bara känner; det här MÅSTE vara samma märke. Samma stil, samma feeling, allting stämde! Hon blev jätteglad när jag påpekade hur fin hon var i sin tunika, och svarade glatt att det var en "Odd molly"! Of course, att jag inte fattade det på en gång!!????? Världens finaste kläder!!! (Och tiny-as sizes!) Annie har gjort värsta detektivarbetet nu ikväll medans jag var på styrelsemöte, och nu vet jag iallafall var det var för jacka lite mer exakt.. och jag är bara SÅ kär; verkligen kärlek vid första ögonkastet!!

Ni fattar väl:



Som en klänning liksom, fast en jacka!!!
Fy fasen, vill ha, VILL HA!
Nån som har en sisådär treåthalvt att låna ut...?
...och en midja i size 36?



No?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar