torsdag 13 oktober 2011

Näste man till rakning...

Nästa kille på min "Gilla-lista" är en betydligt mer ... vanlig..(?) kille än Gerard, som jag berättade om sist. Eller vanlig och vanlig, det var väl kanske att ta i, han har ju en hel hööööög grejer att skryta om, och en hel del med typ 1000% impfaktor, om man nu skulle vara på det humöret. Då skulle han nog få ligga en hel del, om han började rabbla. Men, han är nog en "större" människa än så, det är iallafall den bilden som jag har fått av honom. 
Han verkar vara 100% genomgod och supersnäll, och skulle jag få syn på honom nån gång så skulle jag nog faktiskt, helt ärligt, vara tvungen att gå rakt fram och ge honom en KRAM. Bara så där. 
Skulle nog inte kunna hindra mig själv. Han har en ganska "kramig" output, liksom ; )
Och sen är han ju lite mera lättillgänglig, om vi nu ska kalla honom det, skulle jag tro iallafall. Nu vet jag ju att han (dessvärre) är upptagen, men han är ju lite mera "lokal" om vi jämför.

Det är Anders Bagge I am talking about.
Finaste och super-rara Anders.
Han är absolut inte heller den "snyggaste killen i klassen", och jag kan tänka mig att han har haft 100 tjejkompisar men antagligen inte lika många flickvänner. Har jag fel? Killen man blir bästa vän med, men som man inte tänker på som pojkvän..?

Jag spanade in honom för flera år sedan, innan Idol-jurys och allt sånt. Och precis som dom andra så ser man honom in a crowd, han bara sticker ut och är glad, fin & har den obligatoriska orakade looken som I like. Och så är snygg i mössa & sjal runt halsen, det tycker jag är jättefint! 
Och lite coolt rockig, och det är ju ALDRIG fel ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar