tisdag 11 oktober 2011

Middag hos...

Jag gillar att kolla på matlagnigsprogram. Både för att det är kul "underhållning" och även för att det (oftast) är bra inspiration till både nya maträtter och nya ingredienser, eller iallafall nya influenser. Favvisen är såklart allt med världens finaste Leila, men även Gordon Ramsey, och periodvis Per Morberg (om han kan låta bli att vara så jäkla pretto!). Ikväll kollade vi på "Middag hos stjärnorna" medans vi plockade i köket, ikväll var de hemma hos Ann söderlund. 

Jag har haft jäkligt svårt för henne, tycker hon brukar vara såååå himla hajpad, men nu kändes hon verkligen soft och avspänd, och visade en helt ny sida som iallafall inte jag sett förut. För den som inte sett programmet kan man se det här

Till sin hjälp har de stjärnkocken Christian Hellberg, och då hamnar vi osökt på ett helt annat ämne:
Frikort! Och med frikort, eller "Lista" vad man nu vill kalla det, så undrar jag: vilka har DU som "Frikort"?

Jag tycker Christian verkar supertrevlig & charmig, och dessutom kan han laga mat, vad kan mer få en tjej på fall? ; ) Jag tar ju tusen gånger hellre en kille som verkar snäll & rar, än snyggaste killen som är "tuff & ball". Den enda jag skulle vilja, är att han va lite mörkare, tycker det är SÅ mycket snyggare med mörkt hår än med ljust, framförallt på killar... Och så är Christian alltid lite sådär lagom orakad, han är alltid fin i håret, och "lite att ta i". Gillar inga spinkisar, utan en rejäl karl ska de va!


Jag har ju ett par killar till på min lista, som.... nope förresten, de ska vi inte avslöja nu! Ett par av er bloggläsare vet nog vilka de är. Det får helt enket bli en fortsättning på detta inlägg sedan! 
Kram & Gonatt

1 kommentar:

  1. Christian Hellberg är mitt frikort också! (eller han har helt enkelt blivit det sedan några veckor tillbaka) :)
    Vilken mysig blogg du har förresten!

    Kram Zanna

    SvaraRadera