fredag 4 februari 2011

Finally, hyllan är back!
Alltså.. inte den hyllan, DEN hyllan! Den BÄSTA hyllan. ; )
Tuttarna, boobsen, tvilingarna, brösten, vad säger du?

Tyvärr är ju brösten det första som minskar, iallafall på mig, så fort jag minskar det minsta lilla i vikt, varför kan det inte vara magen, rumpan eller höfterna det försvinner på istället, det som man faktiskt VILL bli av med?! Va, vem har bestämt det? Det är bland det snyggaste som finns på tjejer tycker jag, en riktigt fin byst. Inte att det måste vara världens största eller så, utan bara att det helt enkelt är fint med fina bröst. Däremot kan det vara fult med värsta urringningen vid fel tillfälle, det finns ju "a time and a place for everything". Lillasyster Ida tex har inte särskilt stora bröst (observera att det är en hyllning, babe!) men hon kan istället ha de där jättejätteurringade tröjorna med bara en enkel bikinibh under och vara sååå snygg, det har jag aldrig kunnat haft i hela livet, jag skulle se ut som värsta porrisen då!

Anyhow, jag ruttnade på att alla mina bh:ar blivit för stora, inga kläder satt som de skulle så jag slank in på ValjaMi igår på lunchen och hittade en jättefin grå bh som jag köpte. Nästan 900:-, men det får det vara värt helt enkelt, för idag känns det såå mycket bättre att klä på sig! : ) Me like! 


Överst är den gråa som jag köpte, och den här vita är min nuvarande favvisbh, så den 
beställde de hem en till mig, fast en svart såklart! : )

Det är synd bara att det ska vara så dyrt, jag kan ju liksom inte gå in på H&M eller Lindex och köpa nått, 85H lyser med sin frånvaro i deras hyllor... Annars skulle jag nog frossa i underkläder, det är så himla fint att ha nått nytt som anas under tröjan. 

Nu blir det kokta ägg med majjo och räkor till frukost!
Ha en fab helg allihop!
<3

2 kommentarer:

  1. Åh, jag skulle verkligen behöva nya behåar jag också men jag har f*n inte råd, för som du ju skrev så är de ju inte direkt gratis i vår storlek :-(
    Kikade på KappAhl häromdagen när de hade alla behåar för 99:-, men det fanns ju såklart inget som passade (trodde jag verkligen nåt annat, egentligen?)
    Jaja, det finns värre problem.
    Puss puss/Annie

    SvaraRadera
  2. AhmenellerHUR! Trots hyllningen - tackar det allra ödmjukaste - så har ju även mina icke-existerande bröst bara blivit mindre med viktminskning... inte bra! Dem hade jag gärna behållt.... Uäh. Fan vad fin din tavla blev förresten i det senaste inlägget. Gilla! Jag vill också måla tavlor.. : )

    SvaraRadera