torsdag 17 februari 2011

Har haft ännu en fab day, trots allt! : )
Maja har i princip slutat att sova i sin egen säng senaste veckan, och ligger istället mellan oss och sparkas allt hon kan. Jag brukar tydligen vända mig om i sömnen, (antagligen för att få nån sömn alls), men Herman som redan sover dåligt och är ganska lättväckt, ligger halvvaken och blir irriterad. 

Så jag var inte alls på G imorse, och hann dessutom inte äta nån frukost alls, för chefen ringde på väg från Västerås och sa att hon satt fast i bilkö. Så det var bara att kasta sig i bilen för att hinna starta upp butiken innan första kunderna kom, och innan kollegorna hann komma loss ur trafikkaoset. 
Sen hade vi iallafall en jättekul dag, vi har skrattat mycket, och jag har haft ett väldigt bra och givade utvecklingssamtal med chefen, som dessutom resulterade i en rejäl slant extra i plånboken varje månad ; ) I´m, so happy! 

På  eftermiddan hann jag förresten iväg en snabbis till Fabian och köpte ett par goa "bakelser" till oss, det var vi värda,  och vi tog varsin sked och åt direkt ur kartongen och smakade på allt gott, när det blev en liten lucka mellan kunderna. Hur mysigt som helst!  Det blev liksom ett litet tack från min sida, för att jag blev så fint firad igår när jag fyllde år. De hade tänt marchaller, de sjöng, och jag fick både blommor, paket, och en flaska Moêt, inte illa för att fylla 33! : )

Sen var det dags för kör. Jag kom aldrig riktigt igång ordentligt, rösten hängde inte med, och jag kände mig allmänt otaggad, trots ett par glada leenden åt mitt håll. Sen gjorde vi ett par övningar som kände såååå obekväma, och ja vet inte, det fanns väl ett gott syfte och en god tanke bakom dem, men idag kändes det bara sååå fel! 

Nu blir det sängen, är supetrtrött men är ju faktiskt ledig imorgon, och då ska jag hinna med massor! Kram Kram & Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar