lördag 19 februari 2011

Resultatet från Linköping

Inte så oväntat alltså, men Playtones och Saade direkt till Final, Stort GRATTIS till båda, även om jag faktiskt hellre hade sett typ Shirley & Co där mer än herrarna i blått, men men.. Shirley kom iallafall till 2:a chansen, det tror jag kan bli bra, låten vinner på att lyssnas på. Det kanske t.o.m. kan var till en fördel för dem? Sara Varga oxå till 2:a chansen, det bästa tycker jag nog va att hon var så vacker. 

Kvällens största cred, förutom till Rickard & Marie som jag verkligen tycker gör sitt jobb riktigt bra, och bara känns mer säkra i sina roller, går enligt mig till LENA PH. 
Love her, love love love!

Vad hände med dessa pausframträdanden tidigare veckor? Det Nanne gjorde första veckan var sååååå rysligt illa, jag fattade ingenting?! Var det ett skämt? Vem övertalade henne till detta? Sämsta engelska uttalet genom tiderna?
Christer Sjögrens framträdande var knappast nått att höja på ögonbrynen åt, varken sceniskt eller för sånginsatsen. No more to say, helt enkelt. De var bara Christer, helt enkelt.

Men Lena, hello.. Lena! 
Hon var sig själv, i lite annan tappning, men LENA ut i fingerspetsarna. Den LENA som jag älskar. I just love when she rocks! Favvis! Den scennärvaron går inte att fejka!


(Samtliga bilder från Aftonbladet)

1 kommentar:

  1. Shirley & tjejerna såg ut som att de dansade till en helt annan låt... och Varga såg ut som Kissie.. say no more.. hahaha ^^

    SvaraRadera