tisdag 8 februari 2011

Haft en ganska pruttig dag. Hela familjen vaknade för sent, jag har sovit jättedåligt hela natten, superstressig morgon, och en allmänt seg dag på jobbet. Det blev inte bättre att att en kollega snäsde av mig inför en massa kunder på eftermiddan, pga nått som HON missat, och jag blev faktiskt sur och tog illa upp. Det som var skönt ändå var att chefen hörde henne göra detta, och det kändes ju bra iallafall, så slipper JAG förklara mig sen...

Jag hann med en snabbis in på Lindex på lunchen, skulle bara kolla på lite underkläder och fann mig själv med att förundras över bla. stringtrosor. Finns det alltså sånna fortfarande? Jag personligen har ju aldrig liksom fattat själva grejen med stringtrosor, utan använder mest lite "större" modeller. Tex Lindex egna "Pick-me-up-panties" som är höga även i midja tycker jag är grymma, det håller in lite överallt, är sköna och dessutom tycker jag faktiskt att de är ganska snygga ihop med bh i samma färg. Så jag köpte sånna till mig.
Är det bara jag alltså, som tycker detta ser bättre ut än string? 
Och även om det är "hålla in"så tycker iallafall jag att det är fint! : )

Till Maja hittade jag en jättefin jeansklänning från FIX och röda tights till, och sen även en jeanskappa tills i vår, i bästa prinsesstil med 3 volanger. She loved it! : )

Nu ska vi kasta i oss lite mat. Maja har redan ätit hos Nicke & Pillan & Emma, de var superschyssta och tog med Maja hem från dagis när det körde ihop sig för Herman i Stockholm. Han & Martin har haft en sån där kulig dag med att reda upp grejer från Ann, bla röja ur hennes rum på Kullabo, försöka komma in i hennes bankfack, fixa med testamente, slänga skräp på soptippen, osv osv.... Sen ska jag nog ta ett bad och gärna somna tidigt. Kram & Gonatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar