tisdag 4 december 2012

Klagomuren!!!

Nope, jag vet, jag ska inte ogga, men det känns bara sååå tråkigt att sitta här själv på kvällen med, när man bara har längat efter att Herman ska komma hem från jobbet hela dan!!! Och nope, det är säkert inte superkul för honom att jobba hela dan i butiken, sen komma hem hit jättesent och vara trött och slut, för att bara pussa Maja Godnat, kasta i sig lite middag, och sen bränna iväg till studion för att sitta där och jobb, säkert till midnatt..

Buhu buhu, Lyxproblem kanske, men det känns iallafall värdelöst! Magen är spänd och hård som en kanonkula mest hela tiden nu, det är förvärkar och superhårda kickar om vartannat. Har så jävla ont i bäckent/ryggen/ischias att jag fasen inte vet vart jag ska ta vägen ibland! Jag skulle bara vilja ha lite mys och en lugn kväll UTAN att Herman måste fixa en mijon grejjer, eller får typ 1000 telefonsamtal och jobb, husfasad, datasupport, och allt annat mellan himmel och jord. Det vore sååå skönt!

Nu ska jag slutta ogga och bara vara glad att det går så pass bra som det gör med bygget, att folk Vill hjälpa till, och att folk Vill ha hans hjälp, eller ha honom med på olika projekt och uppdrag. Det är väl bara till att gilla läget helt enkelt.


Jag kastar in ett sista oggande innan jag ger mig för idag. Tänkte jag skulle tagit en fin magbild framför brasan, men mina jäkla-super-vätske-svullna-ben bara pajjar allt. Röda strumpor till, gjorde inte saken bättre... : ( Crap!!

Puss!

1 kommentar:

  1. Vet hur du känner tjejen! Så hade jag det på måndagar under föräldraledigheten. Jag bara gick och längtade efter Anders och så kom han bara hem och åt och sen åkte och jobbade. Det gör han visserligen fortfarande, men nu efter 7 år har jag vant mig att det är så..men det är inte roligt alls.

    Kram

    SvaraRadera