lördag 22 december 2012

Lördag

Sitter i fåtöljen framför brasan, med fötterna på fotpallen, och bara myser och njuter av värmen och lugnet. Maja och Herman sitter i köket och slår in de sista Julklapparna som de köpte tillsammans på stan igår. Det är så mysigt att höra dem prata och viska därinne ; )
Kvällens middagsbjudning här hemma blev tyvärr inställd, det kom helt plötsligt magsjuka i vägen hos våra gäster, så det blev till att skjuta på umgänget tills i mellandagarna istället. Tråkigt tråkigt, men det är ju tyvärr sånt som händer, framförallt när man har barn. Det blev bara oväntat mycket mat för oss att äta upp själva, jag som hade varit duktig och förberett det mesta, för att slippa stressen.
Hoppas ni kryar på er!

Efter middagen ska jag nog ta ett bad, jag har inget mer planerat för ikväll, och imorgon ska Herman jobba i Västerås så det blir en lugn dag då med för mig & Måjjan. Ev baka lite kanelhjärtan, och kanske en sats till med chokladkola.. vi får se!

Ha en jättefin lördagskväll,
och dröm vackra drömmar inatt, det tänker jag göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar