onsdag 19 december 2012

My first ever..

... Nakenbild!!! 


Well, va fasen, jag har ju bjudit på allt annat so far i bloggen, så varför inte en sån också? ; )

Idag blev det en soft morgon, det behövdes efter den spontana eftermiddagen som Maja och jag gav oss iväg på igår. När Micke var klar för dagen med byggandet, så passade vi på att få skjuts med honom till Västerås. Jag hämtade Maja mitt i melliset, de satt och åt som bäst när jag susade in och hämtade henne, medans Micke stod ute och väntade på oss. Han släppte av oss sedan precis vid Skrapan, så vi promenerade i sakta mak, och kikade på allt möjligt, innan vi fikade på Espresso House och jag fick min efterlängtade "Tomtelatte", med vispgrädde, kanel och kardemumma, och deras jättejättegoda lussebulle full med mandelmassa. Maja valde en smoothie såklart, och deras supergoda hallon/kardemummamuffins.


Sen hittade vi ett par julklappar till, fast vi egentligen var klara med alla dom inköpen, och såklart ett besök på Panduro också, innan vi gick mot Hermans jobb och överraskade honom. 

Men idag alltså, Jag har lunchat med Gabriella, på Wendys som vanligt, och vi har alltid lika trevligt! Hon får mig ALLTID att skratta så jag håller på att kissa på mig!! Love you bejb!! 
Sedan var det dags för veckans besök hos Barnmorskan, och idag gjorde vi vanlig koll, samt gick igenom min födsloplan, och det kändes jättebra. Skönt att Herman kunde vara med också! 

På vägen hem pickade vi upp Måjjan från skolan, och sedan satt jag med en stund ute i "bygget" medans grabbarna gjorde det sista för dagen. Herman skulle iväg på Julbord i El Stockholmo med jobbet, så han hoppade in i duschen samtidigt som Micke åkte hem.
Nu ikväll har Maja och jag julpysslat lite, och fixat med ett par julklappar som skulle göras klara, och klätt granen. Tänk va, att julstämningen infinner så så snabbt, så fort som granen kommer innanför dörren : ) 

Imorgon så ska vi handa all julmat på förmiddan, och sen så ska vi städa och göra snyggt här hemma, sen får Julen komma, då är jag beredd! Och bebisen med, för den delen : ) Alla julklappar är inhandlade och inslagna och ligger så fint under granen, utom Majas rosa snowracer då, som kom i VÄÄÄÄRSTA stora rosa kartongen ; ) Jag tror minsann passar på att slå in den imorgon medans hon är i skolan. Sen på kvällen har vi Julavslutning med kören, och då ska vi kolla på filmen från Showen i våras, och sedan fika med skinkmacka och en massa annat gott! Det ska bli jättemysigt!

Nu ligger Maja och snusar så sött här bredvid mig i stora sängen, så jag ska passa på att sova också, jag sov jättedåligt inatt, det var nått snarkmonster FROM HELL som höll mig vaken i flera timmar.... Mutter mutter!!!! 

Och så klart, bilden...  ; )

Jag är faktiskt lika naken som när jag föddes, så när som på glasögonen då...  
But, Thats me iallafall, med magen å allt, Inte så farligt som du trodde va?! ; ) Jag kan berätta att det sparkade MASSOR precis när jag tog bilden nyss. Någon som är redo att komma ut kanske? 

Sov så gott mina fina!


3 kommentarer:

  1. Du är för härlig! ha en skön jul och vila inför bebisens ankomst. Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Fin fint kort!! Klem / Siv

    SvaraRadera
  3. Du är så fin :) Kram!

    SvaraRadera