måndag 3 september 2012

SOL

Idag har jag varit JÄTTEDUKTIG och gjort precis det som doktorn sagt åt mig att göra, nämligen: VILA : ) Jag donade lite inne först, efter att Maja kommit iväg till skolan, och Herman åkt till jobbet. Sen så bjöd ju solen på så enormt fint väder, så jag gick faktiskt ut i solstolen och la mig en timme ungefär, och bara solade. Sååå skönt! Härligt med sol dessutom, det har vi ju inte direkt blivit bortskämda med den här sommaren. Det gäller ju verkligen att passa på oxå kände jag, vem vet hur många till sånna här dagar det blir i år?


Thomas var här en stund på förmiddagen också, annars har det varit ganska så lugnt på tomten so far. Han har "fingrävt" det sista på baksidan närmast huset, och sen kört med sån där vibrator, för att jämna till marken, och sen lagt på duk. I eftermiddag ska det visst komma två lastbilar med fyllnadsmassor, tyckte jag han sa. Det blir nog bra det ; ) 

Nu ska strax gå iväg och hämta Maja, sen tror jag det blir en sväng till Maxi efteråt, vi har helt slut på frukt och grönsaker såg jag imorse. Får se om vi handlar ngt till middagen också, har ingen inspiration just nu... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar