lördag 8 september 2012

VIP

Home!

Har precis kommit innanför dörren. Ikväll hat vi varit på nya fina omstylade och verkligen förbättrade KLARA HALL! De hade VIP-kväll för specialinbjudna, så vi var jätteglada att få komma, och det var såklart det var supertrevligt att få närvara. Röda mattan låg utrullad framför entrén, och direkt när vi kom blev vi mottagna i dörren med Champagne, (jag fick cider), och sen lämnade vi över presenten jag köpt idag hos Elisabeth´s Ost & Delikatesser. 
Det var redan fullt av folk i lokalen, så vi gick och minglade lite, innan vi tog för oss av den jättegoda plockbuffén. Där fanns grillade kycklingbitar, mozarellasticks, kycklingterrin med mynta (?), baconlindade fikon, gratinerade musslor, ostar, laxröra på hårt bröd, färsk grillad tonfisk med sesamfrön toppad med pepparrotsröra, crostini med nån supergod topping, flera olika oliver, och massor av annat gott som jag redan glömt! : )
Verkligen jättejättegott & superfint ordnat!!!!




(Fler bilder får ni se imorgon, nu orkar jag faktiskt inte ..)

De har verkligen satsat fullt ut med renoveringen. Hela lokalen har fått en uppfräschning, samt att bar & scen har bytt plast, och det lyfte verkligen hela lokalen. Ovanpå baren är det dessutom byggt en "hylla" med flera sittplaster & soffgrupper för skönt häng. Dessutom svämmade hela bardisken verkligen över av blommor de fått under kvällen, så vår present kändes helt rätt, (jag är glad att jag ändrade mig och INTE köpte blomma som jag tänkt!) hoppas den 
ska smaka! ; ) 

Nu är jag helt slut, orken finns ju inte riktigt som den gjort tidigare innan graviditeten, men jag är iallafall glad att vi kom dit.
TACK SNÄLLA Annie & Micke för att ni 
har hand om vår älskade lillsmula

Imorgon är det dop i Hubbo K:a, utanför Västerås, lilla Agnes ska döpas, och jag & Ida har fått äran att sjunga 2 sånger som de har valt. Så nu ska jag nog sova, om jag ska orka.

Gonatt på er alla underbara människor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar