tisdag 9 oktober 2012

Airbrush

Idag har jag varit hos duktiga Anna och fått ny färg på naglarna, hon är verkligen såå duktig! Jag är ju gaaaanska så bestämd när det gäller mina naglar, och en del kanske kallar det tråkig till och med, men jag gillar verkligen det klassiska och stilrena med "fransk manikyr", alltså ljusa nagelbäddar och vita tippar.
Idag iallafall så lyckadea Anna äntligen "övertala mig", och det blev både airbrushdekorationer och färg iallafall på två tippar, på ringfingrarna. Jag tycker verkligen att det blev fint, men nästa gång blir det nog franskt igen, det känner jag mig "mest hemma" i och så passar det ju så bra till allt! : )
Bilden är lånad från hennes FB-sida

Efter besöket hos Anna kastade jag i mig en risifrutti i bilen, sen åkte jag upp till Ann-Sofie för att prova min klänning. Jag bad henne om hjälp att sy upp en tunika/topp/klänning till mig, så att jag har nått snyggt som passar nu när magen växer. Tror den kommer bli jättebra, jag ska hämta den imorgon. Färg? Ja, svarta paljetter såklart, what else?! ; )

Imorgon onsdag är det dags för koll på MVC, och då blir det det vanliga; blodtryck, vikt, allmän status osv, som vi kollar varje vecka from nu. Sen på kvällen ska vi (jag, Herman & Jones) medverka på en välgörenhetskonsert nere på nya "Kompassen". Vi ska sjunga tre låtar på svenska, och vi repade en snabbsväng ikväll, och kollade igenom det sista, det blir nog bra! 
Om ni inte har nått för er imorgon kl 19, så kika förbi nere på Kompassen då, ALLA intäkter går direkt till Radiohjälpens insamling för "Världens barn". Samtliga som medverkar är lokala förmågor, och ställer självklart upp helt gratis! Endast 100:- i inträde!! : )

Nu är det sovdags för mig, om bara busbebisen kan lugna ner sig lite, det är ett himlans bökande där inne så här dags! : )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar