torsdag 4 oktober 2012

Oväntat!! : )

Åh, jag har ju glömt att berätta! När jag vaknade igår morse så hängde det en suuupefin present till mig på en galge i hallen, bara sådär! Ingen födelsedag eller nått!? 

Det var en Rosa Odd Molly-kofta i samma långa modell som jag fick sist, och jag bara ÄLSKAR den! Jag har ju letat efter en ljus kofta ett tag, (min första kofta är mörkgrå) men inte hittat nån som känns perfekt hittills. Men den här va det! Åh, jag är såå glad! 
Tänk vilken fin kille va, som köper en sån present för att muntra upp sin fru! (Det är ju faktiskt inte så himlans kul att gå hemma helt själv om dagarna och må dåligt, en del kanske tror att det är värsta semestern, men det kan jag intyga att det inte är!)

Och mitt i rosa månaden också, Oktober!
(Ni glömmer väl inte att köpa årets rosa bandet, va?)

Tack tack tack finaste Du! 

2 kommentarer:

  1. Du kan ju alltid höra av dig om du orkar umgås någon dag. Jag är ju också hemma hela dagarna. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vissa har det bra!! (ja förutom att gå hemma och må dåligt då... ^^)
    KramiS!

    SvaraRadera