torsdag 4 oktober 2012

Ladies Night!

Igår kväll var vi och kollade på "Ladies Night" i Västerås, det var deras egna genrep, och jag hade fått friplåtar (av Herman, som hade sprungit på Stefan, som är trumpetare i showen) och såklart vill man gå!! Det var såååå mycket bättre än vad jag hade trott, och då hade jag ändå hööööga förväntningar! 

Jag har velat gå i flera år, men det har aldrig blivit av, så det var verkligen jättekul att vi kom iväg! Och efter att ha sett detta så kommer jag stå först i kön och boka tills nästa år, nu var det totalt utsålt till alla gig, tyvärr!

Det var foftoförbud under showen, men jag kunde inte hålla mig såklart, så här kommer ett par suddiga bilder : )















Skitkul att ni hängde på iallafall, och TACK för en supertrevlig kväll
Jenny, Therése och Emelia : )

2 kommentarer:

  1. Har också funderat på att gå i flera år men det blir ju aldrig av. Kram Maria

    SvaraRadera