torsdag 11 oktober 2012

Kör & fika


Japp, en ordentlig vila blev det istället för lunch! Jag la mig i sängen, drog upp både fot och huvudända ganska rejält, så att höfterna skulle få vila, och det tog nog inte särskilt lång stund innan jag sov. Jag vaknade nästan 2,5 timme senare, av att det kurrade i magen! Snacka om att vara trött då!! ; )
Tröttsmurfen in bed!! ; )

Det blev lite kycklinggryta med parmesan och ris till försenad lunch, som fanns i kylen sedan igår, och sedan gick jag och hämtade Maja i skolan. Hade jag bara hittat min vinterjacka så hade jag LÄTT tagit på mig den, för det var så himlans huttrigt när jag gick! De kanske var för att jag fortfarande var trött eller hade ont, jag vet inte, men jag höll nästan på att frysa ihjäl på den korta biten till skolan. Burr!!

Strax inna kl sex åkte Måjjan och jag upp till kören. J skulle ha fikat idag, och ville ha lite hjälp, så jag hade lovat att komma upp lite tidigare. Vi fixade kaffe, thé, och la upp ett helt gäng frukt som han hade köpt med sig. 

Mandariner, plommon, bananer och physalis

Måjjan och jag stannade inte kvar hela övningen, det blev sent ändå för en liten tjej, iom att det faktiskt är skola imorgon. Nu vet jag ju iofs inte om hon ska gå imorgon, det är bara fritids på fredagar, så ibland får hon vara hemma och vi hittar på nått skoj istället. Well see, well see.. 
Imorgon kommer dom förresten och gjuter grunden till huset, det ska bli såå spännande!! Jag har ju försökt att fota alla moment där ute, både på bak och framsidan, men jag har missat att lägga upp bilderna. Ja ja, ni får se resultatet sen iallafall!! : )

1 kommentar:

  1. Åh vad fin mage du har fått! PÅ riktigt så bara MÅSTE vi ses! Spännande att det händer mycket saker på huset nu :o) Massor med kramar!!

    SvaraRadera