måndag 15 oktober 2012

No more

Den här dagen har varit en av de mest känslostormande på... ja, jag vet inte hur länge! En riktig bergodalbana, det är det minsta jag kan säga. Allt från superfina omtänksamma ord, från Maja, till mina egna ord, när en av Majas skolkamrater betedde sig extremt illa mot sina klasskamrater på skolgården, mitt framför mina ögon, då kunde jag inte vara tyst utan ingrep på stört!

Lägg sedan till ungefär tusen känslor till, så kommer vi snart i närheten av det som hänt under min dag. Just nu har jag äntligen lugnat mig lite, men jag har varit så arg och besviken, och framförallt ledsen nyss så jag kan inte finna ord för att berätta om det. Jag tänker inte heller berätta vad det handlade om, de som behöver veta vet redan.

Tala är silver
Tiga är guld

Jag älskar ju silver, och är inte över huvudtaget intresserad av guld i någon form, men just nu väljer jag guld ändå. Jag vet inte hur jag ska kunna gå vidare annars. 


du gör mig stark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar