torsdag 11 oktober 2012

Fleece

Besök hos herr Anders Abelsson på A3, avklarat! Fasen att det ska göra så gaaalet ont i bäckenet, men det blir ju bättre efteråt iallafall! : ) Efteråt var jag in på jobbet en snabbis och kramades lite med kollegorna. Vi ska få butiken omgjord, det blir nya färg på väggarna , nytt golv, ny kassadisk och lite fler bra funktioner, så butiken kommer att vara helt stängd under hela v 44, och sen ett par dagar för att återställa. Det var lite rörigt redan nu där bak, jag är inte ett dugg avundsjuk på dom som får jobba i den där röran! Det kommer nog blir skitbra iallafall sedan, när det är klart!

Sen hoppade jag (nåja, lunkade i sakta mak) in på Paus, och där hittade jag ett fleeceställ till Maja på Åhléns, det blir bra att ha på skolan. Maja har ju oftast typ leggnings och klänning eller tunika på sig på dagarna, och det är jättebra inomhus, men när dom ska ut och leka så blir det lätt för kallt, och ingen man gärna sitter ner på marken med. Galonisar vill hon inte heller ha, och dom ger ju ingen direkt värme, Så fleecen blir nog kanon då!

Nu borde jag nog äta lite lunch, men jag är inte ett dugg sugen, vill inte ha nånting. Jag vet att jag egentligen äter för lite, men det är svårt att motivera sig när man mår illa så ofta. Jag tror jag lägger mig och vilar en stund först, det är ju ganska ömt efter Anders behandling också, så käkar jag sedan.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hör av dig någon dag så kan vi luncha! (Gärna tis, ons eller tors) Kram Maria.I

    SvaraRadera