torsdag 11 oktober 2012

Välgörenhetsgala

Igår kväll medverkade jag, Herman & Jones på en välgörenhetsgala till förmån för Världens Barm, via Radiohjälpen, som anordnades på nya & fina lokalen "Kompassen" här i stan. Har ni inte varit där ännu så kan jag verkligen rekommendera ett besök. De har, förutom då den fantastiska konsertlokalen som vi var i (fullt utrustad!), ett jättefin och stort cafe/lunchrestaurang, där man kan äta/fika whenever de har öppet. De hade dessutom ganska mycket att välja på, massor av olika att fika på och en stor jättefräsch salladsbuffé. Sen har de ett flertal rum man kan hyra för tex konferenser eller möten eller liknande, en jättestor jumphall, och om jag inte har helt fel; ett trettiotal superfina hotellrum! VA,vad sa ni nu då? ; ) Själv har jag bara läst lite sporadiskt i tidningen om Kompassen-projektet och om vad det skulle bli, men jag hade aldrig fattat att det skulle vara så himlans fint och superfräscht! 

Anyhow: det gick bra för oss och och jag tror att hela programmet blev helt okej, till slut. Däremot var det flera av de medverkande som jag hade sett fram emot att höra på, som till min förvåning inte alls levererade!! Jag vet inte om det bara var jag, eller om det var vi, för H & J tyckte inte heller att de andra lyckades. VI var nöjda iallafall med vår medverkan, och det kändes bra när vi åkte därifrån, det är det viktigaste! : )

En kopp kaffe i fiket innan konserten

Cecilia som var arrangör kom fram flera gånger efteråt och var oxå nöjd, det är ju alltid skönt att höra, och de fick in mer pengar än vad det hade trott & räknat med. Bra! : )
Alla medverkande i sista numret, en allsång

När vi kom hem var vi helt slut båda två, den sista spänningen och nervositeten i kroppen släpper, och man känner hur trött man är. Det blev bara ett kort häng i soffan, innan vi toksomnade båda två, tröttgökar! 
Ni ser väl hur pigg jag var så dags?! ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar