måndag 15 oktober 2012

Varma mackor

Är det bara jag, eller är inte SOLSIDAN riktigt lika roligt som det varit förut? So far iallafall? Förut har jag skrattat hur mycket som helst, men hittills har dom inte riktigt hittat formen, känns det som.. Är det bara jag som är kinkig nu? 

Anyhow, det blev varma mackor i soffan. Till gamla avsnitt av Desperate Housewives på Tv. Not to shabby. Ett rejält lager av senap under skinkan är ett KRAV, det är faktiskt en sak Du har rätt i! Jag kommer INTE säga det igen, men just den här saken har du faktiskt rätt i! : ) Att senap dessutom kan rädda den värsta spagettin och köttfärsås jag någonsin serverats på ett lunchhak, när till och med salt- och peppar gick bet, det trodde jag aldrig! Men Ok, den HÄR gången har du rätt! ; )

Jag hann även med en snabbis till Apoteket för att hämta ut det som fattades av mina mediciner, äntligen! Fick en liten prommis på vägen tillbaka, när Herman hade bråttom till jobbet, det var superskönt, trots att det inte prasslade ett dugg av alla lövhögar jag gick igenom, mera att dom blöta löven sliskade sig fast mot mina jumpadojjor! Nåja, man kan inte få allt! ; )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar