fredag 19 oktober 2012

Today

Dansa - Pausa
Dansa - Pausa

.....

Just nu kommer jag aldrig till dansa, det känns 
som att allt bara stannar på Pausa




Idag har Maja och jag varit själva hemma, Herman åkte ju till Arlanda tidigt som sjutton imorse, för att åka till England, Nottingham, med WOA. De ska vara med på nån stor Musikfestival, Firefest tror jag den heter, och vad jag har hört hittills så har allt varit bra "over there". 

Vi har haft en lugn och mysig dag iallafall, och inte gjort nått särskilt. Städat lite, lekt, plockat, you know; det vanliga. En sväng till Maxi blev det också, och vi var långt ifrån ensamma där, vi fick t.o.m. cirkulera flera varv för att hitta parkering. 

Kvällen har varit precis lika lugn som dagen, Maja fick bestämma middag så det blev kött och potatis/rotfruktsgratäng, med sallad och en jättegod sås på bla pepparrot och balsamvinäger.
Nu slumrar hon så sött här bredvid mig i soffan, jag har inte orkat bära in henne än. 


Vi får se vad vi hittar på imorgon, hoppas på bra väder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar