tisdag 16 oktober 2012

Helt oväntad dag, som blev mycket trevlig!

Veronica messade imorse, så vi bokade in lunch, och precis kl 12.37 ville hon ses, för att vara exakt! ; ) Knäppfia! Hon blev klar tidigare från kundmötet hon hade innan, så hon kom hit och pickade upp mig, och så åkte vi tillsammans upp på stan. 
Vi käkade på Wendys, jag gillar att man kan fika och titta på folk under tiden. Det blev plocksallad såklart, jag tar ALLTID den, och det var gott som vanligt! 

Vi satt i lite mer än 2 timmar och hann prata om nästan precis ALLT, sen blev det en sväng ner till fröken Röd, där vi hittade ungefär en miljon saker som man vill ha, men inget som plånboken tillåter bara så där på direkten.. Har kollat lite på ett par Edbladsmycken i deras nya kollektion, och så det där fina ljusgröna tårtfatet från Mateus, som jag suktat efter i två år.. Gissar att jag får göra det i två år till! ;)

Sen hem, vila lite en snabbis, hämta Maja från skolan. Städa, diska, tvätta, plocka. Sen nästa dejt: träffa Emelia på Wickmans och dricka kaffe! :) Det blev jag , Emelia, Maja, och sen anslöt även Oskar, och vi käkade och pratade massor. Jättemysigt! Straxt efter halv åtta blev det dags att åka hem, och det blev pyjamas på oss båda två när vi kom hem.

Nu har jag precis kollat på Fruarna, och avsnitten blir ju bara värre och värre ju längre in i säsongen vi kommer, den där jäkla Gunilla är ju fasen inte riktigt klok!??! Har du missat det so far, så missa för all del inte nästa program. Då verkar hon spåra ur TOTALT!! Jag har redan satt alarm på telefonen så att jag verkligen inte ska missa det!! : )

Nu kom Herman precis hem från studion, Sov gott på er!!


Lite solbränna från sommaren finns kvar thank god (so far), men 
bredvid Veronica idag, som precis kommit hem från Egypten 
kände man sig ju likblek, huga! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar