tisdag 6 november 2012

Glammy mummy!! : )

Igår hittade jag en sida äntligen, som jag hade glömt bort adressen till och letat efter flera ggr, och som ju faktiskt är jättebra! En riktig supersida!! De har massor med fina mammakläder, det hör man ju bara på namnet: GlamMom.se  Eller hur, de kan ju inte bli mera passande än så för mig?! : ) Hihi! 

Mycket roligt som inte går att hitta någon annanstans, och framförallt så har dom jäääääättefina underkläder och apsnygga amningsbhar (upp till k-kupa!) som inte ser ut som en enda stor blek sportbh, vilket jag bara hatar!! 
Kolla in dom här bilderna tex, inte tänker man direkt amningsbh först av allt?! ; )





Jag klickade hem 3 st olika, det ska bli såå spännande att prova när dom kommer! Jag återkommer om det senare! : )

2 kommentarer:

  1. Har sett dem förut, JÄTTEFINA! Den sista var ju nice. värsta showbehån! ; D

    SvaraRadera
  2. (ehumm, alla hade ju iofs passat in på showen... ^^)

    SvaraRadera