torsdag 15 november 2012

Sushilunch

Hade en väldans trevlig kväll igår, va kul att så pass många kunde komma iallafall, trots jobb och sjukdomar som alltid kommer i vägen! Och tack till Carina som kom och visade alla godbitar, jag skulle verkligen kunnat ha gjort av med en mindre förmögenhet!
Nu blev det en grön tunika och rosa tillhörande leggings till Maja, (den svarta som jag oxå ville ha till henne var slut), och en svart omlottklänning till mig. Jag ser fram emot våren då nästa kollektion kommer, så kan vi boka in en ny kväll då! 

Tyvärr glömde jag helt bort att fotografera när vi kom igång, 
så det bidde bara två ynka bilder från kvällen


Idag har jag tagit det superlugnt på förmiddan, jag har bara legat i sängen med fötterna högt och vilat. Det var superspänt i fötterna även nu i morse, som vanligt, och huvudvärken har FORTFARANDE inte släppt. Lika bra att låtsas som ingenting, så kanske den går över nån himla gång. 

Och så har jag lunchar med Penny, det blev hämtsushi, så käkade vi på hennes jobb, och passade på att planera lite inför kommande fest samtidigt. Hoppas nu bara att den blir av trots allt, vi får se ikväll vad folk säger.. (KOM IGEN NU!!!!!!!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar