tisdag 13 november 2012

Tisdagsfix

Så, skönt skönt, nu är dagens alla ärenden och måsten avklarade! Check!! 
Handlat, hämtat, köpt, städat, donat och fixat lite inför imorgon, och middagen är klar! 
Ser fram emot imorgon, tjejerna kommer över och vi ska ha lite fika och mys, och så kommer Carina hit och visar kläder från Me & I, där hon precis har börjat som säljare. Det ska bli jättespännande att se deras kollektion, jag har ju bara sett den på nätet hittills, så nu ska jag äntligen få klämma och känna lite! : ) 

Vi blir nog en 8-9 tjejer tror jag, så jag ska baka lite och förbereda inför kvällen, imorgon på dan. Har inte bestämt än vad jag ska baka, jag har ett par saker jag funderar på.. Vi får se, det löser sig! 

Idag har det annars varit en ganska så seg dag, jag har haft huvudvärk som aldrig riktigt har velat gå över, plus att det har gjort jätteont i magen igen. Vet inte riktigt vad det är, det känns iallafall inte som vanligt. Jag tänkte komma i säng i hyffsad tid idag, jag ska ju "dejta" dr Thomas oxå hyffsat tidigt, så det kan nog vara skönt med lite ordentlig sömn innan dess. Fast jag känner ju mig själv, bara för att jag tänker så, så kommer det säkert att bli senare än vanligt....

Alltså: Ikväll ska jag gå och lägga mig SKITSENT!
Gonatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar