tisdag 6 november 2012

Tack för idag..

Leverpastejsmacka med en massa inlagd gurka, varm choklad, och första "Twilight-"filmen, nerbäddad i sängen med alla gosiga kuddar bakom ryggen, that´s not to shabby. Hoppas jag kan sova lika bra nu inatt som jag gjorde inatt. 

Imorgon är Herman hemma och jobbar med huset, det går i ett rasande tempo nu, det är lika bra att passa på medans det är uppehåll! Och sol var det ju dessutom idag : ) 

Jag har hunnit det mesta av det jag planera idag, en grej gick nog kanon, och en annan bidde nog motsatsen (totalt fiasko). Hann med en liten sväng förbi AnnSofie också, min jacka borde bli klar nu i veckan, hoppas att den blir bra!  Sen hann vi med ett par andra spontanbesök på hemvägen, det var trevligt : )

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn, 
puss på er alla fina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar