torsdag 8 november 2012

Going on Friday

Det blev bara kort övning för mig idag, då Maja var med i kyrkan. Herman hade turen att få bli medbjuden på konsert ikväll på nya "Waterfront" i Stockholm, och kolla på Braid Paisley, och inte det på något vis sämre förbandet; The Band Perry! Är såååå himla avis, skulle verkligen ha velat följa med!!

Innan så var det ett himlas drag här hemma, killarna jobbar på och hinner hur mycket som helst, det är jätteroligt att se, även om man inte kan hjälpa till en en endaste smula med bygget. Jag donar och fixar lunch åt dem istället, och kaffe. Och bullar. Och dammsuger deras spår när dom kommit in för hundrade gången : ) Det har ändå inte blivit så skitigt inomhus än faktiskt, jag lyckas hålla efter dem ganska så bra. Det ska dock bli spännande att se hur det blir när de river väggen i Majas rum, om jag får äta upp mina ord..  ; )

Imorgon är det fredag, och vi, eller iallafall jag och Maja är helt lediga. Hoppas att jag mår bra också, så kanske vi kan hitta på något. Och helgen ser ut att bli lugn, vi har nog inget direkt inplanerat. Så om det är nån som vill hitta på något eller bjuda oss på middag så är det bara att höra av sig! ; )
Vi hörs imorgon igen!
KRAMIS




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar