tisdag 20 november 2012

Laxpuddingheaven!!


Ååååå så gott, det här skulle jag kunna äta mycket oftare! 


Laxpudding, självklart serverat med skirat smör, och knäckemacka med riktigt stark ost. Igår hade jag lite finhackad spenat i gratängen också, det blev jättegott! Och ja, jag har lingonsylt till: lingon passar nämligen till ALLT!!! : )


Det blev laxpudding till lunch idag med! ; ) Vi gjorde en igårkväll med, men den tog slut, så idag när killarna skulle få lunch så gjorde jag en ny. Tänk va gott det är va, med "riktig" mat. Nog för att jag kan  vara "finsmakare" ibland, och gillar mer när det är "plockmat", än en hel tallrik full av kött sås och potatis, så är det ändå inte helt tokigt med vanlig husmanskost. Kalops, laxpudding, köttfärslimpa, pannbiff med löksås, fläskkorv med rotmos och stark senap, kåldolmar.... åh mums!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar